Kaki Tidur

Sunday, January 9, 2011

artwork




aku memang minat sangat melukis, bile ade je mase lapang, aku akan habis kan nye dengan melukis, dalam lukisan aku lak, kebiasaannya aku akan melukis character dalam bentuk chibi, sbb aku memang minat, suke, dan tertarik dengan lukisan chibi ni, so inilah antaranya artwork aku yang paling latests, dengan menggunakan media digital dan eletronik iaitu menggunakkan tablet dengan laptop, untuk gmba yang diatas sekali ialah merupakan chareater aku dalam versi kartun dengan memakai costume ironman,
sbb aku suka dengan costume ironman,
then, gmba2 yang selainnya adalah watak2 dari digimon,
aku lukis watak2 digimon ni sbb dari kecil lagi aku meminati digimon, mesti korang pernah dengar pasal digimon, kalau x tau or x pnah dengar pasal digimon, search google la, pe lagi an,
so camne? ok x artwork aku nih?
:)

No comments: