Kaki Tidur

Friday, April 29, 2011

nyesal

dulu mak suruh bace buku, aku malas.... nak tengok tv la... melukis la... main la... itu la... ini la... macam- macam alasan yang di beri... sebab tak suka dan malas nak membaca..
sekarang ni aku menyesal tak praktikkan minat membaca dari kecik lagi sebab, sekarang ni lagi liat nak membaca.
besok aku ada exam ATH, sejarah seni. so bila cakap pasal sejarah, mesti la kita kena banyak membaca dan mengingat.
tapi aku still lagi tak bace apa-apa pun....
hmmm adoyai... ape la nak jadi ngan aku ni....
takut, risau pun ade gak.... takut tak lepas je nak jawab nanti

arghh.. mula la rase nak tension2 nih... berghhh
hmm aku yakin dan pasti ramai yang tak study dan baca lagi buku pejadah tu...
hmm nak buat macam mana, da malas kan...=.=''
pape pown, aku doakan kepada rakan-rakan serta diri aku yang akan menjawab paper ath265 esok hari berjaya dengan cemerlang nya....

cemerlang????

insyaallah.....

hmmmm =.='''

No comments: