Kaki Tidur

Friday, February 3, 2012

robot

ok, memang dah lame rasenye aku tak update blog nih, atas kebusy an aku di kampus haha.
kali ini, kami satu kelas telah diberi tugasan mencipta robot yang berkaitan dengan pekerjaan (kot, aku pon da lupe) kita boleh membuat robot itu dalam bentuk statik mahupun dalam bentuk aksi, dan kita juga perlu mengaplikasikan scene pada backgroundnya dan yang paling penting, perlu aplikasikan identiti malaysia .. so, inilah antaranya hasil kerja yang telah aku buat,













aku telah memilih untuk membuat robot nelayan yang bentuk fizikalnya adalah robot tapi ia masih lagi disifat kan seperti manusia, oleh itu aku aplikasikan kain pelekat (yg xbrape nk jadi tuh) dengan topi jerami yang aku letakkan pada bahagian belakang robot itu.

*ye dayung tu memang nampak besar, kerje last minit memang macam tu le..

No comments: