Kaki Tidur

Monday, June 4, 2012

seminar teknik belajar saat akhir

Assalamualaikum, Terima kasih kepada sesiapa yang sudi menyinggah ke blog ini. Disebabkan kesibukan, kekangan masa dan ketidak adaan mood untuk meng update blog ini haha, aku ingin share kan apa yang telah aku buat sampai tersadai blog aku nih, (kesian dy,..) so hope anda boleh meninggalkan komen anda sebagai penambahbaikkan skill, teknik, dan idea aku dalam designing

Bunting khas untuk melang in kuala pilah tempoh hari

bunting asal

Poster 

flyers yang disertakan dengan borang penyertaan

ok itu jelah untuk kali ini, ada lagi yang masih dalam proses, akan aku update, insyaAllah esok atau lusa hihi
sekian terima kasih ^^

*pada sesiapa yang berminat untuk menyertai seminar teknik belajar saat akhirni, bolah hubungi aku (sesiapa yang ada no contact aku) atau hubungi no yang tertera pada design di atas. 
rugi kalau tak join, kenali diri anda disini, dan disini akan bongkar kan cara belajar orang seperti anda... tak faham? datang lah, dan fahamkan.. 

No comments: