Kaki Tidur

Tuesday, January 1, 2013

Drawing Competition at pirate park

baru-baru ni aku telah menyertai satu pertandingan melukis di pirate park melaka. asalnya malas nak masuk tapi disebabkan hadiah yang agak lumayan yang mereka berikan menarik minat aku untuk sertainya ahaha
masuk percuma, tema bebas katanya asalkan berkaitan dengan pirate park atau sungai melaka, lepastu aku pun ape lagi, kartun time lah. namun malangnye mase dorg nak buat pemilihan, aku punye karya ni di reject awal2 ahaha, khabarnya pasal shading aku macam kartun, dah terang2 aku buat kartun. so agak frust sedikit kat situ sebab tema bebas kan, haish.. nak buat mcm mane lagi kan dah tak de rezeki huhu, lain kali nak buat pertandingan cakap je taknak kartun jangan cakap "bebas" k ahaha XD



*nak komen, nak maki, nak kutuk dipersilakan, sebagai penambahbaikkan untuk akan datang tq

No comments: