Kaki Tidur

Wednesday, May 18, 2011

lipas??? hitam putih.....

hello again, ok, ini lah artwork aku yang paling terbaru buat saat dan ketika ini lah. Aku buat simple je, hanya lakaran watak aku dalam versi kartun chibi dan proses inking dengan menggunkan pen mekanikal bermata 0.1 dan 0.4. Dalam lukisan aku kat bawah nih, ada la sedikit timbul pertanyaan, kenapa lipas? kenapa buat muka macam tu? hahai. Cakap pasal lipas, sape yang tak geli dengan lipas kan? Lipas ni kecik je, tapi dia mampu buat kita manusia yang lebih besar dari dia menjerit macam "perempuan" :D. Jadi aku pun buat la, lukaran bagaimana dan apa reaksi yang berlaku pada mereka-mereka ni yang geli dengan lipas.
lepas tu aku jeles tengok blogger-blogger lain asyik tukar header mereka, cantik-cantik lak tu, aku pun guna la balik lukisan ni jadikan sebagai imej utama bagi menampakkan expressi dan kelainan.. 
arghh!! aku benci lipas

header baru, hitam putih je

No comments: