Kaki Tidur

Saturday, December 10, 2011

nostalgia

Assalamualaikum dan salam sejahtera
Untuk entri kali ini aku nak cerita tetibe aku teringat zaman ketika di bangku sekolah.
Semuanya bermula ketika aku sedang mengemas bilik aku yang dah macam tongkang pecah ni. Tiba - tiba aku terjumpa satu fail yang mengandungi artwork-artwork aku yang lama-lama.
Aku pun membelek setiap helaian artwork-artwork aku tuh.
Lalu aku terjumpa lukisan-lukisan kartun rakan-rakan sekelas aku yang telah aku hasilkan pada ketika itu bertujuan sebagai hiasan kelas.
Aku tersenyum keseorangan ketika melihat setiap helaian lukisan itu kerana membuatkan aku menggamit kembali zaman persekolahan dahulu, bak kate orang zaman-zaman jahiliah dulu :D
so inilah antara lukisan yang ada pada aku







Lukisan ini dibuat ketika aku di tingkatan 5, (5adab)
*pergh rindu korang :)




No comments: