Kaki Tidur

Sunday, April 1, 2012

finale!

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada anda yang singgah di blog ni. Blog ni memang dah lama tak update diatas kesibukan dalam menyiapkan assignment-assignment yang terlampau banyaknya. Tapi kini semuanya sudah berakhir,  kerana bulan 3 adalah penghujung pangajian diploma aku. 27 mac yang lalu adalah final assessment dimana penilaian yang terakhir bagi aku melayakkan diri menyambung pelajaran ke pringkat ijazah. Seterusnya 28 - 30 mac adalah diploma show, ramai yang hadir melihat hasil kerja pelajar-pelajar grafik semester 6 ini. Terima kasih kepada mereka yang hadir ketika itu.Oleh itu, aku ingin tunjukkan hasil kerja yang telah aku buat. Maaf sekiranya hasilnya tidak sebegitu bagus kerana diatas masalah yang menimpa aku (hard disk korap, pastu tak buat backup) aku terpaksa bertungkus lumus membuat design yang baru.
komen diperlukan untuk peningkatan.






t-shirt design untuk crew

item display

story board, tvc taknak letak sebab bururk :D

booth 

aku di booth :D

Add caption

kehadiran ibu tercinta :D

bergambar selepas selesainya diploma show :')






No comments: