Kaki Tidur

Sunday, April 1, 2012

wonder character asia 2012

sebelum terlambat, aku nak cerita sikit berkaitan dengan contest yang telah aku sertai baru-baru ini iaitu character design competition by wonder character asia yang telah berlangsung pada awal bulan mac sehingga 24 mac. 
dalam pertandingan ni kita kena cipta satu watak kartun, superhero atau ape-ape pun. dan perlu ada diskripsi berkaitan dengan design kita, so syukur alhamdulillah diantara 400 peserta yang telah menyertai pertandingan ini, karya aku telah terpilih masuk ke senarai top 20. Aku rasa begitu bangga, terkejut dan teruja apabila mengetahui karya aku terpilih  sebab watak tu aku lukis last minit, dan aku tak letak apa-apa expectation untuk menang, kata orang, masuk nak seronok-seronok je, so hope korang supportive. 

yang ini character design aku dee and mizu-mizu

senarai top 20

hehe saye :p


bergambar dengan semua contestant


yang ni karya pemenang 1,2 dan 3. Giler GEMPAK!!


No comments: